آیا میدانید جدید و جالب
 
ای لافه؟؟!!!!
هرچی(لاف نیس)
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : ▐حسام▐       

 

آیا میدانید جدید و جالب

آیا میدانید: مورچه ها هم شمردن بلدند و قدم هایشان را برای مسیر یابی میشمارند ؟
آیا میدانید: خورشید در مدار کهکشان شیری با سرعت ۹۰۰۰۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت میکند ؟
آیا میدانید: لاشخورها قادر به دیدن یک موش کوچک از ارتفاع ۴ کیلومتری میباشند ؟
آیا میدانید: نام قدیم یونان، هلاس برگرفته از هلیوس خدای خورشید بوده است ؟
آیا میدانید: خرس با تمام سنگینی خود میتواند با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت بدود ؟
آیا میدانید: افراد باهوش داراى روى و مس بیشترى در موهایشان هستند ؟
آیا میدانید: شکلات بر عصب و قلب سگ تاثیر بد دارد، با کمی شکلات میتوان یک سگ را کشت ؟
آیا میدانید: یک قطره لیکور عقرب را دیوانه می کند و عقرب خودش را نیش می زند و می کشد ؟
آیا میدانید: مایع موجود در نارگیل نارس را می توان بجای پلاسمای خون استفاده کرد ؟
آیا میدانید: زهره تنها سیاره ای است که در جهت عقربه های ساعت بدور خودش می چرخد ؟
آیا میدانید: برای اینکه ۷۰۰ گرم به وزن شما اضافه شود باید ۹ کیلو سیب زمینی بخورید ؟
آیا میدانید: شیرینی تنها مزه ای است که جنین در رحم مادر هم می فهمد ؟
آیا میدانید: زنبور عسل ۵ چشم دارد که ۲ تا اصلی در بغل سر و ۳ تا بر روی سر او قرار دارد ؟
آیا میدانید: دانشمندان دریافته اند که مورچه همچون انسان صبح ها خمیازه میکشند ؟
آیا میدانید: زنبور از بوی عرق بدش میاید و به کسی که بدنش بو دهد یا عطر زده باشد حمله می‌کند ؟
آیا میدانید: رنگ سفید برای زنبور عسل آرامش دهنده و رنگ قهوه ای ناراحت کننده است ؟
آیا میدانید: نوزاد بیش از ۳۰۰ استخوان دارد که با رشد بعضی از آنها به یکدیگر جوش می خورند ؟
آیا میدانید: تقریباً یک سوم وزن یک زن و یک دوم وزن یک مرد را ماهیچه تشکیل می دهد ؟
آیا میدانید: لایه بیرونی پوست انسان هر ۲ هفته یکبار با سلولهای جدید تعویض میشود ؟
آیا میدانید: خوردن یک سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود ؟
آیا میدانید: موشهای صحرایی سالانه یک سوم ذخایر غذایی جهان را نابود میسازند ؟
آیا میدانید: چین بیشتر از هر کشوری همسایه دارد، چین با ۱۳ کشور هم مرز است ؟
آیا میدانید: برای جلوگیری از جوانه زدن سیب زمینی باید درون سبد آن یک عدد سیب قرار دهید ؟
آیا میدانید: یک نوع وزغ وجود دارد که در بدن خود سم کافی برای کشتن ۲۲۰۰ انسان را دارد ؟
آیا میدانید: اگر کلفتی تارعنکبوت به اندازه مغز یک مداد به هم تنیده میشد می توانست یک هواپیمای بویینگ سنگین وزن را تحمل کند؟
آیا میدانید: در حال حاضر ۶ میلیون اختراع در جهان وجود دارد که ادیسون با ۱۰۹۴ اختراع رکورد دار است؟
آیا میدانید: اگر تمام کرات منظومه شمسی را با هم جمع کنیم و سپس آن را دو برابر کنیم باز هم به اندازه کره مشتری نمی شود؟
آیا میدانید: ملخ ها فراوان ترین موجودات بر روی زمین هستند و موجوداتی هستند که در روز دو برابر وزن خود غذا می خورند؟
آیا میدانید: طبیعت سیاره اورانوس بر خلاف زمین است یعنی دو قطبش گرم و قسمت های استوایی آن بسیار سرد است؟
آیا میدانید: سوسک ها مقاوم ترین موجودات در برابر گرسنگی هستند. آنها میتوانند یک ماه بدون غذا و دو ماه بدون آب زنده بمانند؟



نظرات شما عزیزان:

بیتا
ساعت22:03---9 مهر 1390
سلام خوبی مملی ؟
حسام اگه تو متولد 77 باشی پس باید13 سالت باشه نه 16


love
ساعت16:58---9 مهر 1390
با سلام دوست گرامی وبلاگ بسیار زیبای داری امیدوارم بهتر هم شود انشاا..... موفق باشی داداشی گلممم دم همه برو بچ آبادانم گرممممم...

مهسا
ساعت11:33---8 مهر 1390
سلام بدو بيا سر بزن

baran
ساعت22:28---7 مهر 1390
jaleb boud....taghribaN hich kudum o nemidunestaM

بیتا
ساعت11:20---7 مهر 1390
سلام جیگری خوبی روز دخملاست ها بیا بهم تبریک بگو

شيماخانومي
ساعت8:12---6 مهر 1390
:

سارینا
ساعت14:14---5 مهر 1390
salam
mersi azizam
nazare lotfete


نسیم
ساعت11:04---3 مهر 1390
سلام
واقعا؟!؟!؟!![زبون]
مطمئن باش من اول شماهارو می فرستم اون دنیا بعد خودم میام!


فاطمه(اسرار یک ناشناس)
ساعت17:49---2 مهر 1390
سلام.

وبلاگ تو هم قشنگه حسام.

ممنون از حضورت.


زهره
ساعت12:50---2 مهر 1390
براتون فرستادم.
يا علي ...


زهرا
ساعت12:36---2 مهر 1390
ببخشید یه سوال.
این وبلاگ:نمیدونم!!!چی بگم؟؟؟
هم واسه شماست؟؟
رااااستی وووای فردا مدرسه ها شروع میشه آره اااه انگار همین دیروز تابستون شروع شد.


زهرا
ساعت12:32---2 مهر 1390
سلام مرسی که سر زدی.
خیلی خوشحال شدم.
آیا میدانیدتون رو خوندم.
ولی همش تازه نبود.البته ببخشید من کمی رکم
وبتون خیلی باحاله به خصوص قالبش.
بازم بیا بازم میام.


زهره
ساعت12:19---2 مهر 1390
من هيچ برخورد بدي نداشتم و هنوزم ميگم به شخص خاصي توهين نكردم.

زهره
ساعت12:03---2 مهر 1390
شما انتقادتون بيشتر شبيه دعوا بود چون هيچ وقت اينطور برخورد نكرده بودين

زهره
ساعت10:35---2 مهر 1390
بله درسته ولي قرارني با بقيه دعوا كنين.

زهره
ساعت10:00---2 مهر 1390
ببخشيد من يه سوال ازتون دارم.
ميشه جواب بدين؟
يه مدت پيش اين وب درباره فوتبال بود و صاحب وبش هم خيلي ادم خوب و باحالي بود ميخواستم ببينم ايشون ديگه اين وب رو نميچرخونن؟؟
وب من در مورد استقلال ونهايت تيم ملي هست نه تيم ديگه اي و من با تيم هاي ديگه كاري ندارم البته هيچ وقت هم بهشون بي احترامي نكردم شما بهتره بريد چند تا از اين وب هاي اس اسي و لنگي رو ببين بعد بيايين بگين من به كسي بي احترامي ميكنم. اتفاقا من خيلي پروين رو دوس دارم چون واقعا آدم باشعوري هست.
يا علي...


نوشین
ساعت20:16---1 مهر 1390
باش من جوجو ولی تو جوجه ای اق پسر
حتما لوسی که بهتگفتم لوس


مهسا
ساعت12:42---1 مهر 1390
مطلبت خیلی جالب بود مرسی که سر زدی.....
راستی نگران مدرسه نباش. تا چشم بذاری تموم شده.
مثه من. امسال میرم دانشگاه.
واست آرزوی موفقیت میکنم


...
ساعت10:39---1 مهر 1390
نه جدی نمیدونستم....
راستی امروزاول مهره ها؟؟؟؟؟؟؟/وسایلتواماده کردی برامدرسه؟
بیااونطرف منتظرم


نوشین
ساعت16:54---30 شهريور 1390
اه ه ه ه
چقر لوس وبی مزه
در ضمن من اول بهت گفتم جوجه پس تو نباید بگی


زهره
ساعت15:56---30 شهريور 1390
چرا اينجوري شدين؟؟؟؟
من ادب رو رعايت كردم آقا
دوس نداري نيا كسي زورت نكرده.


مریم(◡‿◡✿)
ساعت11:53---30 شهريور 1390
سلام شعر پ نه پ خیلی قشنگ بود باید بگم پسرا اصلا درس نمی خونن شاید چندتا استثنا باشن که درس می خونن ولی اکثریتشون دری خون نیستند و همین طوری میگن امسال درس می خونیم ولی دخترا اکثریتشون درس خونن و منم اگه بگم امسال درس می خونم مطمئن باشین درس می خونم تازه من درسم خوبه(البته اگه تعریف از خود نباشه)

فرشاد
ساعت22:42---29 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
با دادن یک نظر در وبلاگ برنده این هفته شوید .
هر هفته 3 برنده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه من حسامم 16 سالمه متولد آبادانم ولی اصفهان زندگی میکنم کلا من 1 سال آبادان زندگی کردم شما رو خیلی دوس دارم به فوتبال علاقه دارم ولی متاسفانه دیگه بازی نمیکنم بازیکن مورد علاقم علی کریمی.آرشاوین.فن پرسی...(فرهاد مجیدی)
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ای لافه؟؟!!!! و آدرس hesam.rebel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. مرسی عزیزان!!!!موفق باشید





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 13436
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1